سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :11
کل بازدید :60956
تعداد کل یاداشته ها : 59
103/2/7
10:5 ع

مردم نکا در شوک قتل فجیع زن دارابکلایی

 

جسد زن دارابکلایی که از 15 روز قبل  توسط افراد ناشناس ربوده شده بود  در جنگلهای  نکا کشف شده است .

سربازان گمنام امام زمان(عج)قاتلین این زن دارابکلایی رادستگیر کردند.

 
به گزارش جوان ایرانی ؛ در پی ربوده شدن زن جوان در میاندرود که از  9 اردیبهشت ما توسط افراد ناشناس  از مسیر جاده  میاندرود نکا سه راهی اسلام  آباد ربوده شده بود جسد این زن در مسیر فرعی روستاهای سکیله درویشان نکا کشف شد

 
زن جوانی به نام خدیجه رمضانی ، چهارشنبه 9 اردیبهشت به قصد مراجعه به دندانپزشکی در ساری از سه راه اسلام آباد سوار بر خودروی پرایدی که در مسیر میاندرود ساری مسافرکشی می کرد می شود که خودرو در میان راه به سمت نکا تغییر مسیر می دهد.

در ادامه  آخرین تماس از سوی چوپانی درحوالی روستای چلمردی نکا مبنی بر پیداکردن وسایل این زن برقرار می شود.

 
تحقیقات کارگاهان پلیس آگاهی برای کشف ابعاد مبهم این حادثه ادامه داشت تا اینکه  با دستگیری سه نفر از متهمین  ، راز این  جنایت تلخ  فاش شد.

 
بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان مازندران، این زن همان روز اول ربوده شدن توسط ضربات چاقو به قتل رسیده است و در جنگل های نکا رها شده است.

 

 
قاتلین این زن جوان که دو پسر جوان بودند دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند.

 
در اعترافات اولیه  متهمان اعلام داشتند به قصد سرقت طلا اقدام به  عمل ننگین قتل این بانویی دارابکلایی نمودند .

 
پلیس جسد مثله شده که تنها چند تکه استخوان  از آن بر جا مانده بود راسحرگاه امروز کشف و تحویل پزشک قانونی داد.


شواهد و قرائن موجود از جسد کشف شده بر این است که پس از کشته شدن این زن جسدش حد فاصله روستای سه کیله و  درویشان منطقه یی به نام (پیرزن ) رها شده و در اثر هجوم حیوانات درنده از بین رفته است.
شایان ذکر است : از این زن دارابکلایی یک فرزند سه ماهه به یادگار مانده است.

یکی از بانوان حاضر در جلسه فاتحه و از بستگان مرحومه رمضانی میباشد در گفتگو با خبرنگار نیوز نکا گفت: خانم رمضانی روز چهار شنبه 9 اردیبهشتساعت ده صبح  نوبت دندان پزشکی داشت از ساعت 9 صبح  به قصد عزیمت به دندان پزشکی در ساری میرفت که توسط سه  فرد شرور ربوده شد و پس از ربودن طلا و گوشی موبایلش با ضربات چاقو به قتل رسیده و سپس با تبر به سرش  بصورت مثله شده در کنار زباله های  نزدیکی  آبشار دزده منطقه پیر زن بسوت نکا رها شد.

او گفت :  امنیت ما به خطر افتاد جرات نداریم به سر زمینهای کشاورزی خودمان برویم و یا حتی جرات نمی کنیم به تنهایی در خانه بمانیم  جرات نمی کنیم سوار خودرویی شویم  ترس  و وحشت همیشه همراه ماست .
دل آدم کباب میشه صورت بچه خدیجه رو نگاه می کنیم  مگر این کودک چه گناهی کرده که به این سن باید بی مادر بشه؟

 

 

برابر تصمیم شورای تامین شهرستان نکا ، از آنجایی که مراسم جشن بزرگ بعثت مقرر بود در پارک مادر نکا برگزار شود و بمنظور همدردی با خانواده کودک سه ماهه دارابکلایی ،مراسم جشن  بعثت در پارک مادر لغو گردیده است .

 
بنابر این گزارش علی رغم  آمادگی کامل شهرداری و نیز اسقرار گروهای صدا برداری تصویر برداری  و نیز حضور هنرمندان در دفتر شورای اسلامی شهر نکا و بنا به تقاضای بسیاری از مادران نکایی  این مراسم لغو شده است.

 

 

 

روابط عمومی شهرداری نکا اعلام داشت: حمیدرضا ماهی صفت به منظور شرکت دربرنامه جشن بعثت در شهرستان نکا حضور یافته بود بعلت تغییر این برنامه ضمن اعلام تاسف از واقعه دردناک قتل بانوی جوان میاندرودی به اتفاق دادستان شهرستان نکا اعضای شورای اسلامی  شهرو شهردار شهر نکا با حضور در منزل خانواده مرحومه رمضانی با اعلام همدردی برای آن بانو علو درجات و برای بازماندگان صبر و پایداری مسئلت نموده است .

 

 

 


94/2/31::: 12:7 ع
نظر()
  
  

ما منتظر صبح شب یلدائیم

آماده برای ظهور فردائیم

وقتی که عزیز فاطمه می آید

با خامنه ای به کربلا می آییم.

گل تقدیم شما گل تقدیم شما


  
  

 

 

از رابر تا بغداد

 سردار سلیمانی متولد اسفند 1336است. روستای کوهستانی و دورافتاده رابُر در استان کرمان در جنوب شرقی ایران زادگاه اوست که ساختاری طایفه‌ای دارد. شاید همین ویژگی و شناخت یگانه او یکی از دلایل اصلی انتخابش برای فرماندهی نیروی قدس بوده است.وی در 12سالگی، پس از پایان تحصیـلات دوره پنج ساله دبستان، روستای رابُر را ترک کرد و مشغول به کار بنایی در کرمان شد و به عنوان پیمانکار در سازمان آب مشغول به کار شد و در‌‌ همان سال‌ها نیز فعالیت‌های انقلابی خود را شروع کرد.

 بنا به گفته خودش، وی پس از پیروزی انقلاب، در عین ادامه کار در سازمان آب کرمان، به عضویت مجموعه «سپاه افتخاری» که به وسیله پدر شهید قاضی تاسیس شده بود، درآمد.با شروع جنگ، وی راهی جبهه شد و کمی بعد، این جوان بسیجی فرمانده بسیجی‌های هم‌ولایتی‌اش شد و سپس لشکری از همین بسیجی‌های آفتاب سوخته کویر تشکیل داد که لشکر 41ثارالله نام گرفت.با پایان جنگ، لشکر 41ثارالله به فرماندهی سردار سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند.مردم سیستان و بلوچستان و کرمان خوب می‌دانند که در سال‌های فرماندهی او، امن‌ترین دوران زندگی خود را سپری کردند.

 قاسم سلیمانی یکی از امضا کنندگان نامه تهدید آمیز فرماندهان سپاه در جریان وقایع 18تیر 1378به محمد خاتمی رئیس جمهوری وقت ایران بود. قاسم سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس تا زمانی که به سمت فرماندهی سپاه قدس منصوب شد، با باندهای قاچاق مواد مخدر در نزدیکی مرزهای ایران و افغانستان جنگید و سال 1379، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندهی کل قوا، او را به تهران فراخواندند و مسوولیت سپاه قدس را به او سپردند مسوولیتی که قاسم سلیمانی را به کابوسی در ذهن آمریکایی‌ها بدل کرد. آن‌ها از او و سپاه تحت امرش می‌ترسیدند و همین ترس سرآغاز توطئه‌های آن‌ها علیه سلیمانی شد.

 پس از طرح ادعاهایی واهی مبنی بر دست داشتن نیروهای ایرانی در اتفاقات داخلی سوریه، اتحادیه اروپا و آمریکا در اقدامی نام سه نفر از فرماندهان سپاه را در فهرست تحریم خود قرار داد که سلیمانی هم در آن فهرست قرار داشت.همچنین وزارت خزانه‌داری آمریکا پس از اتهام‌زنی دولت این کشور به ایران مبنی بر دخالت در توطئه انفجار سفارت عربستان در واشنگتن دوباره سلیمانی را تحریم کرد.اما ماجرا به این تحریم‌ها ختم نشد و او را متهم پرونده ترور رفیق حریری معرفی کردند و سرانجام در کنگره آمریکا، واضح و آشکار پیشنهاد ترور او را دادند.

 

 

 

نقش انکار ناشندنی سردار سلیمانی در بحران جهانی عراق

 سردار سلیمانی در ژانویه سال 2005، زمانی به عراق آمد که عراقی‌ها برای نخستین بار پس از سقوط صدام حسین، به پای صندوق‌های رأی می‌رفتند. در حالی که امریکا حمایت شدیدی از نخست‌وزیر شدن ایاد علاوی می‌کرد، سلیمانی فعالیت خود را در حمایت از شیعیان آغاز کرد و به راهنمایی آنان برای پیروزی در انتخابات پرداخت. پس از انتخابات، بوش انگشت‌های رنگی مردم عراق را پیروزی بزرگی برای دمکراسی دانست، اما علاوی و متحدانش شکست خوردند.» 

 این روزنامه با تمرکز بر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس می‌نویسد:«ژنرال پترائوس مدیرکنونی سازمان سیا علاقه دارد داستان را از زمانی بازگو کند که یک ژنرال 4ستاره در عراق بود. اوایل سال 2008زمانی که مجادله بین گروه شبه نظامی شیعه از یک طرف و ارتش آمریکا و عراق از طرف دیگر شعله ور بود، به پترائوس یک تلفن داده شد که در آن یک اس‌ام اس از سردار ایرانی بود، آن سردار ایرانی از آن به بعد تبدیل به الهه انتقام شد.»

 این مسیج از فرمانده سپاه قدس، قاسم سلیمانی آمده بود، و توسط یکی از رهبران عراقی منتقل شده بود، در آن پیغام نوشته شده بود: ژنرال پترائوس! شما باید مرا بشناسی، من قاسم سلیمانی هستم، کسی که سیاست‌های ایران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان تدوین می‌کند و صد البته سفیر ایران در بغداد نیز عضو سپاه قدس است و کسی که جایگزین او می‌شود نیز عضو سپاه قدس است.

 گاردین می‌نویسد:«پترائوس بشدت نیاز داشت که به او گوشزد شود، بسیاری از نظامیان آمریکا که با عراقی‌های شیعه کار می‌کنند، توسط قاسم سلیمانی و افراد وابسته به سپاه قدس به تحلیل برده می‌شوند، آنچنان که تلاش‌های دیپلماسی آمریکا در سایر نقاط خاورمیانه به تحلیل برده می‌شود، خصوصا در لبنان. پترائوس سال گذشته به ارگان تحقیقاتی مربوط به جنگ گفت که مشکلی که سلیمانی برای او درست کرده بوده است، چه بوده است.»

 عادل عبدالمهدی، معاون رئیس‌جمهور عراق در این باره می‌گوید: آمریکایی‌ها از یک طرف از این جریان خوشحال بودند، چرا که بن بست به پایان رسیده بود و از سوی دیگر، ناراحت که سلیمانی را در منطقه سبز می‌دیدند.

 در این باره زلمای خلیل‌زاد نیز می‌گوید: در آن زمان، صحبتهایی از ورود وی به منطقه سبز بود. همان‌قدر که مقامات آمریکایی سلیمانی را به جنگ افروزی متهم می‌کنند، او در ایجاد صلح نیز برای رسیدن به اهدافش فعال بوده است. او ماه گذشته در پایان دادن به درگیری‌های نیروهای مقتدی صدر و نیروهای عراقی در بصره، نقشی حیاتی داشت؛ تهدیدی که می‌رفت ناآرامی‌های آن گسترش یافته و پیامدهای وخیمی به ویژه برای منابع نفتی عراق در پی داشته باشد.

 جک کین رییس سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا با اعلام چنین پیشنهادی در جلسه استماع کنگره در این­باره به نمایندگان آمریکایی گفت: «چرا مسوولان ایرانی را نمی‌کشیم؟ چرا ما آن‌ها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم اقدام نظامی کنیم ولی عملیات ترور را پیشنهاد می‌کنم.»

 در نشست مهم دیگری که در نقطه مرزی ایران و عراق در مریوان انجام شد و به گفته منبعی که نخواست نامش فاش شود، در این دیدار، جلال طالبانی، درخواستی به ژنرال قاسم داده است، مبنی بر این‌که نبرد‌ها و ناآرامی‌ها متوقف شود. به گفته این مقامات، سلیمانی نیز روز پس از آن، پیامی می‌فرستد و بلافاصله نبرد‌ها متوقف می‌شود…»

 

نامه محرمانه سردار سلیمانی برای وزیر دفاع آمریکا

 سازمان ادارای پنتاگون از 7لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان 4لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد. کمی بعد  از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار می­گیرد.

 ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند!

 یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود ! : «اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد.»

 امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران

 

  

 


94/2/22::: 6:27 ع
نظر()
  
  

اولین بیوگرافی مفصل سردار سلیمانی/ یاران عصر ظهور نهضت روح الله

چرا قاسم سلیمانی خطرناک ترین مرد سال از نگاه آمریکاست؟

 

 اشاره:

 هر قدر او آرام و بی‌سر و صدا می‌رود و می‌آید و کار‌هایش را انجام می‌دهد، بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی در مورد او، خیلی خبر‌ها هست. آن‌ها از او و سپاه تحت امرش می‌ترسند و همین ترس سرآغاز خبرهای بعدی است، آن‌ها او را تروریست می‌خوانند، بار‌ها و بار‌ها تحریمش می‌کنند، به او اتهام دخالت در امور سایر کشور‌ها را می‌زنند، او را فردی بسیار قدرتمند در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی در خاورمیانه توصیف می‌کنند، او را متهم پرونده ترور رفیق حریری می‌دانند و سرانجام آنکه، آن‌ها در کنگره امریکا، صریحاً و رسماً پیشنهاد ترور او را می‌دهند! شاید این همه تعارضات رفتاری و گفتاری برای قاسم سلیمانی تعجبی هم نداشته باشد.

 و این البته همه آن چیزی نیست که در مورد او گفته می‌شود. روزنامه انگلیسی گاردین در مورد قاسم سلیمانی می‌نویسد: «حتی کسانی که سلیمانی را دوست ندارند، او را فردی با هوش می‌دانند. بسیاری از مقامات امریکا که این چند ساله را صرف متوقف کردن سلیمانی کرده‌اند، می‌گویند مایل هستند او را ببینند و معتقدند که مبهوت کارهای او شده‌اند».

 شاید از سر همین بهت است که یکی از مقامات بلندپایه ارتش امریکا عاجزانه می‌گوید: «من اگر او را ببینم، خیلی ساده از او خواهم پرسید که از ما چه می‌خواهد؟»

 

  

 وزیر دفاع آمریکا:

خاورمیانه روی انگشتان ژنرال ایرانی ((قاسم سلیمانی)) می چرخد.


  
  

 

 

یاد و خاطره سرداران لشگر عملیاتی 25 کربلای مازندران بخیر.


 

سرلشکر شهید حاج حسین جان بصیر

 

سرلشکر شهید محمدحسن طوسی

 

سردار شهید حسین املاکی

 

سردار شهید ابوعمار

 

سردار شهید محمدرضا عسگری

 

سردار شهید صادق مزدستان

 

سردار شهید حسینعلی مهرزادی

 

سردار شهید حمیدرضا نوبخت

 

سردار شهید ناصر بهداشت

 

سردار شهید یوسف سجودی

 

سردار شهید حاج جعفر شیرسوار

 

سردار شهید علیرضا بلباسی

 

سردار شهید صمد اسودی

 

سردار شهید سبزعلی خداداد

 

سردار شهید سیدمصطفی گلگون

 

سردار شهید علی اصغر خنکدار

 

سردار شهید صادق مکتبی

 

سردار شهید محمدعلی ملک

سردار سیدجلال حبیب الله پور

شادی روح شهدا صلوات


  
  
   1   2   3      >