سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، بنیاد هر خیر و نادانی، ریشه هر شرّی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :9
کل بازدید :60957
تعداد کل یاداشته ها : 59
103/2/7
11:59 ع
اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان مازندران گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان مازندران پنجشنبه(5 شهریور) در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم آمل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اجتماع بزرگ مدافعان حرم استان مازندران گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان مازندران همزمان با دومین سالروز شهادت سردار شهید "اسماعیل حیدری" در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم آمل برگزار می‌شود.

این مراسم روز پنجشنبه 5 شهریور ساعت 17:30 با سخنرانی سردار مسجدی مشاور عالی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برگزار خواهد شد.


94/7/9::: 9:58 ص
نظر()
  
  
«پسرک فلافل فروش» کتاب زندگی شهید ذوالفقاری رونمایی شد؛
«پسرک فلافل فروش» حاوی مجموعه خاطراتی از پدر، مادر، خواهر و جمعی از دوستان و آشنایان شهید ذوالفقاری در ایران و عراق، از دوران کودکی تا زمان شهادت است و عنوان کتاب نیز برگرفته از عنوان یکی از همین خاطرات می‌باشد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «پسرک فلافل فروش» عنوان کتابی است که دربردارنده زندگینامه و خاطرات بسیجی مدافع حرم، طلبه شهید محمدهادی ذوالفقاری است.

شهید ذوالفقاری، روز بیست و ششم بهمن 93 در سامرا به فیض شهادت نائل آمد و عصر دیروز و پس از حدود هفت‌ماه از زمان شهادت وی، کتاب زندگی‌نامه وی به همراه مستند «عارف مسلح» رونمایی شد.

این کتاب توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شده است و جالب اینکه نام هیچ نویسنده‌ای در شناسنامه‌ی این کتاب به چشم نمی‌خورد.

«پسرک فلافل فروش» حاوی مجموعه خاطراتی از پدر، مادر، خواهر و جمعی از دوستان و آشنایان شهید در ایران و عراق، از دوران کودکی تا زمان شهادت است و عنوان کتاب نیز برگرفته از عنوان یکی از همین خاطرات می‌باشد.

این کتاب در 160 صفحه منتشر شده و علاوه بر خاطرات، در انتهای کتاب، تصاویر شهید ذوالفقاری نیز چاپ شده است.


  
  
«محمد جعفری» یکی دیگر از رزمندگان «لشکر فاطمیون» طی نبرد با «پیروان اسلام آمریکایی» و «مزدوران سعودی» در «سوریه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  رزمنده‌ی پاک باخته‌ی دیگری از «لشکرِ فاطمیون» طی نبرد در میادینِ «جهاد فی سبیل الله» در «سوریه» خلعت شهادت پوشید.
صبح روز گذشته، 31 شهریورماه ، پیکر مطهر شهید محمد جعفری، از شهدای مدافع حرمِ بانوی مقاومت، «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» با حضورخانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار هم رزمانش، تا روز ظهور مولایش به امانت سپرده شد.

شهید«محمد جعفری» یکی از رزمندگان «لشکر فاطمیون» (یگان اختصاصی مدافعان حرمِ افغان تبار) بود که طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه» بال در بال ملائک گشود.

هدیه به روح بلندپرواز مدافع حرمِ شهید «محمد جعفری» صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


«مجاهدانِ فاطمی» از میهمان جدید خود استقبال کردند+تصاویر

«مجاهدانِ فاطمی» از میهمان جدید خود استقبال کردند+تصاویر
«مجاهدانِ فاطمی» از میهمان جدید خود استقبال کردند+تصاویر


«مجاهدانِ فاطمی» از میهمان جدید خود استقبال کردند+تصاویر

«مجاهدانِ فاطمی» از میهمان جدید خود استقبال کردند+تصاویر


  
  
شهید «محمد حمیدی»؛ یکی از مدافعان حرم بود که از شجاعت و دلیری خاصی برخوردار بود. او در روزهای نخست تابستان 94 به شهادت رسید و یک فرزند دوساله از او به یادگار مانده است.

آخرین جمله شهید مدافع حرم به مادرش

به گزارش مشرق، شهید «محمد حمیدی»؛ یکی از شهدای مدافع حرم بود که در مقابله با نیروهای تکفیری به شهادت رسید. او به ابوزینب معروف بود، در مسیر دمشق درعا در جنوب سوریه بر اثر انفجار مین به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. شهید حمیدی به شجاعت و دلیریِ خاصی شهرت داشت. یکی از اطرافیان او نقل کرده است که جایی در حین مبارزه نیروها در حال عقب کشیدن بودند اما شهید حمیدی برعکس همه نیروها، اسلحه خود را برداشت و به دل دشمن زد و دو نفر از این نیروهای تکفیری را نیز به اسارت گرفت و بسیاری را نیز به هلاکت رسانید.

یکی از دوستان شهید «محمد حمیدی» از قول مادر این شهید مدافع حرم روایتی نقل کرده و می‌گوید: بار آخر که محمد زخمی شد و برگشت، به مادرش گفته بود لیاقت شهادت نداشتم چون تو از ته قلبت راضی به رفتن من نیستی! دلت را با خدا صاف کن تا خدا مرا ببرد. همین اتفاق هم افتاد. گویی مادرش خواسته محمد را اجابت کرد. وقتی رفت دیگر برنگشت و در مسیر دمشق درعا، در جنوب سوریه به شهادت رسید.

محمد حمیدی متولد 1358 بوده و اول تیر امسال در نبرد با ترورویست‌های داعش به فیض شهادت نائل آمد؛ از این شهید بزرگوار یک فرزند دو ساله به‌نام "طه" به یادگار مانده است.

  
  

داعش زیر آتش جنگنده های روسی قرار گرفت

جنگنده های روسی مواضع داعش را در استان های مختلف سوریه بمباران کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که جنگنده های این کشور حملاتی را در خاک سوریه آغاز کرده‌اند.

روسیه می گوید که مواضع داعش را در سه استان حمص، حماه و لاذقیه سوریه بمباران کرده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه گفته است که ما در سوریه تنها از نیروی هوایی و نه نیروی پیاده استفاده می کنیم.

این حملات چند ساعت پس از آن آغاز شد که پارلمان روسیه درخواست ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور را برای اعزام نیروی نظامی به خارج تصویب کرد.

یک مقام امریکایی که خواست نامش فاش نشود، چهارشنبه ادعا کرد: « مسکو یک ساعت پیش از آغاز بمباران ها واشنگتن را از مقاصد خود آگاه کرده است .»

«جان کری» وزیر خارجه امریکا هم در گفتگو با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود از حملات روسیه در سوریه انتقاد کرد.

روسیه از آمریکا درخواست کرده که در زمانی که عملیات جنگنده های روسیه جریان دارد، هواپیماهای آمریکایی وارد حریم هوایی سوریه نشوند، اما «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت است که ائتلاف به رهبری آمریکا عملیات هوایی خود را بر فراز عراق و سوریه طبق برنامه ادامه می دهد.


  
  
   1   2      >